U N B R E A K A B L E

Wilshere tidak sabar untuk beraksi
Friday, February 3, 2012 | 10:04 PM | 0 comments





Jack Wilshere ... penantian panjang untuk pulang beraksi.


Jack Wilshere memberitahu kecederaan terbarunya adalah keretakan di buku lalinya.
Wilshere, 20, mentweet: "Ia bukan di bahagian saya di tempat kecederaan pertama saya pulih dan ia menggembirakan saya."
"Saya ada keretakan tekanan yang berlaku di buku lali ketika ini dan saya tak tahu berapa lama ia akan pulih."
"Saya akan mengemaskini status kepada anda beberapa minggu lagi apabila saya lebih mengetahuinya!"
Arsenal menunggu lebih banyak imbasan di hujung bulan ini bagi mendapatkan situasi yang jelas.
Jurucakap kelab berkata: "Jack ada keretakan kecil di kaki kanannya namun ia tidak tepat untuk mengatakan beliau akan diketepikan untuk baki musim.






The Past | The Future
Its All About ARSENAL ★


Hey,im the big fan of arsenal.so,please dont ask me why my blog full of those things.
click on my navigations above = B.A.P

Dasboard | +Follow
B. A.. P