U N B R E A K A B L E

Walcott mahukan Kejuaraan Musim ini
Friday, February 3, 2012 | 10:10 PM | 0 comments


Theo Walcott membidas kembali pengkritiknya.


Theo Walcott membidas pengkritiknya dan berkata: Saya semakin hampir ke tahap terbaik saya.

Penyokong Arsenal mempersoalkan permainan bintang England ini sejak beberapa perlawanan lepas. 

Namun Walcott, yang menjaringkan gol semasa kemenangan Piala FA ke atas Aston Villa,  menyatakan: "Saya adalah hakim terbaik dalam menilai prestasi saya sendiri, bukan orang lain. 

"Saya tidak gembira dengan beberapa perlawanan terakhir saya tapi harapnya kini saya boleh kembali ke tahap saya yang sepatutnya."

Walcott terdesak untuk memenangi kejuaraan selepas enam tahun yang kemarau di Arsenal.

Beliau menambah: "Saya mahu mengimbas kembali karier saya dengan trofi yang saya menangi dan ia masih belum ada lagi! 

"Malahan saya belum ada ruang di rumah saya untuk menempatkan medal yang saya menangi. Belum lagi. 

"Ini kejohanan piala yang boleh kami menangi. Banyak pasukan besar sudah tersingkir. Harapnya, semua orang yakin yang kami boleh memenanginya."

The Past | The Future
Its All About ARSENAL ★


Hey,im the big fan of arsenal.so,please dont ask me why my blog full of those things.
click on my navigations above = B.A.P

Dasboard | +Follow
B. A.. P