U N B R E A K A B L E

Kad kahwin Lisa dan Yusri
Wednesday, February 1, 2012 | 10:56 AM | 0 comments


Sekali pandang korang semua mesti tak akan percaya Kad Kahwin ni milik Artis terkenal, 
Yusri dan Lisa Surihani. Kalau tengok dari jauh nampak mcm orang2 biasa je nak kahwin kan?, 
Sebijik pulak mcm kad kawin yang jiran kita hantar aritu..Sweet n Simple jer :)




Sebenarnya yang paling penting dlm perkahwinan ni bukan kad jemputan, yg penting adalah 



perjalanan majlis tu sendiri. Kad Kahwin tujuan nak menjemput sahaja. Tapi kalau ada budget lebih apa salahnya kan? 








The Past | The Future
Its All About ARSENAL ★


Hey,im the big fan of arsenal.so,please dont ask me why my blog full of those things.
click on my navigations above = B.A.P

Dasboard | +Follow
B. A.. P