U N B R E A K A B L E

Affelay tolak Arsenal
Friday, February 3, 2012 | 10:00 PM | 0 comments


Ibrahim Afellay merayakan golnya semasa menentang Sweden.



Pemain tengah PSV Eindhoven, Ibrahim Afellay telah menolak untuk menyertai Arsenal setelah dia menyatakan untuk menyertai Liverpool atau Manchester United saat kontraknya berakhir pada akhir musim.
Striker Belanda itu juga boleh mencetuskan perang tawaran harga antara kelab besar Liga Perdana Inggeris yang bermusuh itu pada bulan Januari, dengan harapan untuk keluar enam bulan lebih awal atas harga yang berpatutan.
Namun, dia telah menolak untuk menyertai Gunners walaupun rumor tentang pengurus Arsene Wenger telah menyimpan minat selama 18 bulan terakhir telah tersebar luas.
Afellay, yang menjaringkan gol untuk negaranya di kelayakan Euro 2012 menentang Sweden awal minggu ini, berkata, "Bermain di Liga Perdana akan menjadi yang terbaik untuk saya."
"Saya ingin bermain untuk Liverpool atau Manchester United, prospek yang sangat tinggi untuk setiap pemain."
Pengurus Reds, Roy Hodgson tampaknya akan menjadi orang sibuk di bursa pertukaran pemain yang akan datang ekoran permulaan musim yang teruk buat skuadnya musim ini.
Pada bulan Januari, kelab yang dimiliki oleh pemilik baru akan memilih pemain yang berpotensi dengan Afellay sebagai target yang menjadi isu.




The Past | The Future
Its All About ARSENAL ★


Hey,im the big fan of arsenal.so,please dont ask me why my blog full of those things.
click on my navigations above = B.A.P

Dasboard | +Follow
B. A.. P