U N B R E A K A B L E

love of a mother !!
Wednesday, October 12, 2011 | 8:35 PM | 0 comments



Mungkin ramai yang cakkap kalo ingat mak je, anak manje mak.. hmmmm.. 
tapi, sedar x korang sape yg lahir kan korang ??
Bila mak tanya , anak-anak mak tak balik ke...?
Itu maknanya mak rindu nak jumpa anak-anak...

Tapi apa yang anak-anak jawab..
Sibuk la mak, banyak kerja la mak..

Mak terdiam tanpa kata...


Bila mak cakap mak saja-saja telefon anak-anak tanya balik kampung ke tak..
Itu maknanya mak mengharapkan kepulangan anak-anak..


Tapi bila anak-anak dengar mak cuma cakap saja-saja tanya balik kampung ke tak..
Anak-anak akan fikir takde benda penting, buat apa nak balik kampung...

Bila mak cakap tak dapat balik pun telefon la selalu...
Itu maknanya mak rindu nak dengar suara anak-anak mak..

Dan bila anak-anak dengar mak cakap macam tu...
Tak perlu balik kampung, telefon saja dah cukup..
Anak anak mula menabur janji manis akan telefon selalu..

Tapi hari demi hari berlalu, telefon makin berkurangan, bercakap pun makin sekejap..
Lama kelamaan janji hanya tinggal janji...

Kesudahannya rindu mak terbiar sepi....


Jangan biarkan ia berlaku..jangan biar rindu seorang ibu tidak bertepi..jangan biar hari-hari tua mereka sepi kerinduan menanti anak-anak pulang....jangan sampai kita terlewat mengubati rindu seorang ibu...

Entri nie Khas untuk mak aqu. "MAZNAH BTE A.KARIM"





The Past | The Future
Its All About ARSENAL ★


Hey,im the big fan of arsenal.so,please dont ask me why my blog full of those things.
click on my navigations above = B.A.P

Dasboard | +Follow
B. A.. P