U N B R E A K A B L E

jom tengok tv Online & streamix (Readon.Player)
Thursday, October 13, 2011 | 5:21 AM | 0 comments
AssalammualaikOmmmm... !!

arini aku nak share 1 bende yang kowg
kompem suke.. i mean bagi penggemar TVonline Streamix la..
mcm aqu!! dah lame kot aqu cari software yg betol2 fungsi dengan baikk..
tp sebelom2 ni, xjumpe pon..then, pade tanggal 12/10/2011 , aqu dpt jugak.

hahahah..
ok la. ok la. xmau citew pnjang2 lagi,,,
jom kitew Relex bersame TvOnline kitew ni .. Readon TV !!
Ok ! kitew mulakan step by step la yer..

Tuan puan boleh download software ni kat sini: Download Readon Player 

Antara sebab aku katakan Readon TV Player ni terbaik adalah:

-> 1st time aku tengok software TV yang support plugin SopFilter
 & TVU. So, anda boleh jugak tengok channel-channel yangberada di dalam
database Sopcast & TVU player.

-> Software ni akan update database nya secara automatik
  semasa anda bukak software ni tiap-tiap hari.

-> Software ni support VLC plugin yang akan memudahkan anda
untuk merecord channel yang anda sedang streaming.

-> Ia bukan sahaja untuk melihat TV yang ada dalam setiap negara tapi terdapat
jugak Radio, Movies On Demand & Live sports kat dalam tu.


Ni la sebahagian kelebihan software Readon di mata aku.Salah satu lagi

sebab software ni menjadi pilihan aku adalah sebab di dalam software ni

terdapat banyak TV Malaysiaberbanding software yang lain.

Kat bawah ni, aku nak tunjukkan screenshot software ni:

Readon TV Movie Radio Player

Cara nak tengok TV di dalam Sopcast & TVU menggunakan software ni:

install sopfilter and tvu plugin readon
Klik Install SopFilter & Install TVU Plugin dahulu

3rd party tv or radio readon
Baru klik  Sopcast atau TVU Player kat bawah Tab 3rd Party TV

Cara nak tambah channel baru:

add new channel readon
Right click kat mana-mana & lepas tu klik Add New

how to add new channel to readon
Lepas tu isi la borang dalam tu & lepas habis isi klik ‘Click here to add’

p/s Pastikan anda tidak terklik atau sengaja klik channel yang merosakkan akhlak.
         Aku tak nak tanggung k. (^_^)

The Past | The Future
Its All About ARSENAL ★


Hey,im the big fan of arsenal.so,please dont ask me why my blog full of those things.
click on my navigations above = B.A.P

Dasboard | +Follow
B. A.. P